<
 

Dobre Miasto na dłuuu……gi weekend…..

Zapraszamy do skorzystania z oferty…….

- 9 listopada – Stowarzyszenie turystyki, rekreacji i sportów alternatywnych „Warmińskie Włóczykije” zaprasza na wymarsz po lesie, zbiórka ul. Garnizonowa pod lasem, godz. 10:00
- 9 listopada – „Warmia i Mazury Pływają” zapraszają do udziału w zawodach, start godz. 10:00, basen „Na Fali” ul. Garnizonowa 18
- 10 listopada – „Morsy” zapraszają na wspólną kąpiel nad jez. Limajno, godz. 12:00
- 11 listopada – Urząd Miejski w Dobrym Mieście, Centrum Kultury w Dobrym Mieście oraz Związek Piłsudczyków RP zapraszają do Galerii II p. przy ul. Górnej 1 w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej o godz. 13:00 na prezentację filmu pt. „Moje życie z Marszałkiem” oraz wykład pt. „Współczesny Patriotyzm”; więcej na: www.centrumkultury.pl
-11 listopada – Świąteczna Kapela Junior i Świąteczna Kapela zapraszają na koncert pt.
„Radosna Niepodległość”, godz. 16:00, aula Zespołu Szkół przy ul. Fabrycznej 6


11-listopada - Dobromiejskie Towarzystwo Pływackie zaprasza do wzięcia udziału w I Maratonie Pływackim Dla Ojczyzny, godz. 17.00, Basen "Na Fali" ul. Garnozonowa 18 ; więcej na:  http://plywamy.manifo.com/aktualnosci/plyniemy-dla-ojczyzny

 a także w tygodniu zaprasza.…
a) Basen „Na Fali”:
- czynny każdego dnia od 10:00 do 21:00;
Uwaga! Bilet dzienny – 30 zł; Bilet miesięczny – 90 zł
więcej na : www.basen.dobremiasto.com.pl
Dodatkowo :
- wszyscy klienci basenu mogą korzystać z kompleksu odnowy biologicznej (sauna sucha i mokra) w cenie zakupionego biletu na basen
- bilet półgodzinny, w cenie 8 zł
- wypożyczalnia rowerów przy basenie czynna jest w godzinach pracy basenu. Osoby wypożyczające rowery korzystają z basenu z 30% rabatem!!! Do każdego roweru dodajemy mapę ścieżek rowerowych oraz kamizelkę odblaskową!!!
b) Centrum Kultury, więcej na : www.centrumkultury.pl
c) Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna, więcej na: : http://bibliotekadobremiasto.pl
d) dla aktywnych proponujemy kompleks boisk oraz siłownię zewnętrzną przy Orliku.

a już w przyszłym tygodniu ……
- 14 listopad – Centrum Kultury w Dobrym Mieście zaprasza na „Czwartkowe Spotkania ze Sztuką”, godz. 18:00
- 16 listopada – Gimnazjum Publiczne im. Jana Pawła II w Dobrym Mieście zaprasza na II Dobromiejski Bieg Niepodległości, który odbędzie się w Parku przy ul. Zwycięstwa, godz. 10.45; więcej na: www.gim.pub.net
- 17 listopada – „Morsy” zapraszają na wspólną kąpiel w jez. Limajno, godz. 12:00

Jeśli masz jakiś pomysł na miłe spędzenie czasu lub wiesz coś o jakiejś dobrej imprezie, podziel się wiadomością z nami. Chętnie zamieścimy na naszej stronie krótką informację.
Czekamy pod adresem mailowym: a.pogorzelska@dobremiasto.com.pl

Czy wiesz jak ……..?
Jak rozpędzić jesienne smutki?
Jesień kojarzy się ze smutnym, depresyjnym czasem. Dni są coraz krótsze, wstajemy do pracy, gdy jest jeszcze ciemno a temperatura z każdym dniem niższa.
Nic więc dziwnego, że nastroje nam nie dopisują.
Jak poprawić humor?
Sposobów jest wiele:
Aktywność fizyczna – poprawia krążenie, dotlenia mózg, utrzymuje w dobrej kondycji. Zamieńmy więc kąpiele w jeziorze na kąpiel w basenie a bieganie na świeżym powietrzu na zajęcia fitness.
Po wyczerpującym wysiłku fizycznym jesteśmy bardziej radośni.
Dieta – bogata w witaminy i minerały. Zacznijmy zażywać preparaty bogate w żeń-szeń i w echinaceę, na odporność dodawajmy do posiłków czosnek i cebulę, pamiętajmy o produktach bogatych w kwasy omega-3.
Spokojny sen – należy zadbać o jakość i długość snu. Ośmiogodzinny sen pozwala w pełni zregenerować się organizmowi , wzmacnia nasz układ odpornościowy. Przed spaniem nie oglądajmy telewizji, w zamian zróbmy aromatyczną, relaksującą kąpiel.
Na spacer lub na grzyby – warto korzystać z ostatnich promieni słońca, ciepłych dni. Słonce poprawia nastrój i rozpędza jesienne smutki.
Aktywność fizyczna dla dzieci to podstawa zdrowego, pełnego energii funkcjonowania. W przedszkolach prowadzone są zajęcia z rytmiki czy tańca, w szkłach wychowanie fizyczne.
Aktywność fizyczna wzmacnia układ kostno-stawowy, poprawia wytrzymałość i kondycję.
Dbajmy by dzieciaki przebywały jak najwięcej na świeżym powietrzu, może być to spacer, jazda na rowerze czy hulajnodze. Dotleniony organizm będzie miał więcej energii, dzięki czemu nauka łatwiej będzie wchodzić do głowy. Pamiętajmy by jak najmniej przesiadywały przed telewizorem czy komputerem.

08-11-2013

Powrót