Informuję, że II-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście odbędzie się 13 maja2024 r., tj. poniedziałek o godz. 10.00 w sali spotkań Centrum Kulturalno – Bibliotecznego w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 1A.
Porządek obrad:
- Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przedstawienie porządku obrad oraz wprowadzenie ewentualnych zmian do porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Dobrego Miasta. – druk nr 1
- Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Budżetu, Gospodarki i Rozwoju Obszarów Wiejskich Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2024 – 2029 oraz ustalenia jej przedmiotu działania i składu. – druk nr 2
- Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Społecznej Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2024 – 2029 oraz ustalenia jej przedmiotu działania i składu. – druk nr 3
- Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2024 – 2029 oraz ustalenia jej składu. – druk nr 4
- Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2024 – 2029 oraz ustalenia jej składu.– druk nr 5
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Janusz Filipkowski