Informuję, że II-a sesja Rady Miejskiej w Dobrym Mieście odbędzie się 13 maja2024 r., tj. poniedziałek o godz. 10.00 w sali spotkań Centrum Kulturalno – Bibliotecznego w Dobrym Mieście, przy ul. Górnej 1A.

 

Porządek obrad:

  1. Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przedstawienie porządku obrad oraz wprowadzenie ewentualnych zmian do porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji Rady.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Dobrego Miasta. – druk nr 1
  5. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Budżetu, Gospodarki i Rozwoju Obszarów Wiejskich Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2024 – 2029 oraz ustalenia jej przedmiotu działania i składu. – druk nr 2
  6. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Społecznej Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2024 – 2029 oraz ustalenia jej przedmiotu działania i składu. – druk nr 3
  7. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2024 – 2029 oraz ustalenia jej składu. – druk nr 4
  8. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Dobrym Mieście na okres kadencji 2024 – 2029 oraz ustalenia jej składu.– druk nr 5
  9. Wolne wnioski.
  10. Zamknięcie obrad.

Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej
/-/ Janusz Filipkowski