There is no translation available.

30 września 2020 r. mija termin opłaty III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. 

 

Przedsiębiorcy korzystający w roku bieżącym z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych zobligowani są na podstawie art. 11 1 ust. 7 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 2277 ze zm.) do wniesienia w terminie do dnia 30 września 2020 r. opłaty III raty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

Obowiązkiem przedsiębiorcy jest uiszczenie opłaty w prawidłowej wysokości (wynikającej ze złożonego oświadczenia o wartości sprzedaży alkoholu w roku poprzednim)

Nr rachunku bankowego, na który należy wnieść opłaty:

Gmina Dobre Miasto 71 8857 1041 3001 0000 2163 0001

(Warmiński Bank Spółdzielczy w Jonkowie O/ Dobre Miasto ul. Wojska Polskiego 8)


UWAGA!!!

Opłatę należy wnieść do dnia 30 września br. przy czym 30 września jest ostatnim dniem dokonania opłaty!

W przypadku nie dokonania opłaty w w/w terminie zezwolenie wygasa, a przedsiębiorca może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.

Jednakże – stosownie do treści art. 18 ust. 12b ustawy, zezwolenie nie wygaśnie, jeżeli przedsiębiorca w terminie 30 dni od dnia upływu terminu płatności III raty wniesie należną ratę opłaty, powiększoną o 30% opłaty rocznej za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Dobrym Mieście przy ul. Warszawskiej 14, w pok. nr 27, tel. (89) 615 – 39 –  59.